Optoma X300

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Optoma X300 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Erik66 26-12-2014
Geschreven voor: Optoma X300

Mijn 4 jaar oude Acer P1100 begon pixels te verliezen, dus tijd voor een nieuwe beamer. Voor het eerst een Optoma gekocht. Man, wat een teleurstelling. Vergeleken met de Acer (26 dB) vond ik hem veel geluid maken met zijn 28 dB. Maar wat veel erger was: het beeld heeft zóveel contrast, dat je in de donkere partijen alleen maar zwart ziet. Ik heb diverse films en alle instellingen geprobeerd, maar het mocht niet baten. Vreselijk om naar te kijken.
Conclusie: hij gaat terug, en ik koop opnieuw een Acer.

d_robby 29-12-2014

Beste Erik, waarom heb je voor de X300 gekozen als je films kijkt?
Dit model is voor "dag" lichte kantoor toepassingen waar met name de lichtopbrengst belangrijk is.
Optoma heeft heel veel andere modellen die veel beter geschikt zijn voor het kijken van films en daarnaast worden de Acer beamers door Optoma gemaakt;-)